کشف ۱۲ میلیارد ریال احشام و کالای قاچاق در شهرستان های مرزی

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : با تلاش مرزداران استان ۱۲ میلیارد ریال احشام و کالای قاچاق در شهرستان های مرزی پاوه و ثلاث‌باباجانی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : ماموران هنگ‌های مرزی پاوه و ثلاث‌باباجانی حین کنترل نقاط صفر مرزی خود به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که قصد عبور تعداد قابل توجهی احشام به آن سوی مرز را داشتند.

او گفت : با حضور به موقع مرزداران پاوه و ثلاث‌باباجانی ۱۸۶ راس دام (گوسفند و بز) قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 الهی افزود: در همین راستا چهار نفر از قاچاقچیان که قصد انتقال احشام را به آن سوی مرز داشتند دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: در ماموریتی دیگر نیز نیرو‌های هنگ مرزی پاوه پس از اطلاع از حضور چند قاچاقچی در مرز، خود را به محل حضور آن‌ها رسانده و موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سیگار و لوازم آشپزخانه شدند.

او افزود: مرزداران پاوه موفق شدند از قاچاقچیان ۹۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۱ هزار و ۲۳۲ عدد کارد و چنگال قاچاق که ارزش آن‌ها به هفت میلیارد ریال می‌رسید، کشف کنند.

 الهی با اشاره به توقیف هشت راس دواب (حیوان بارکش)، از دستگیری سه نفر خبر داد و گفت: بقیه قاچاقچیان متواری نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.