پلمب بیش از ۲ هزار باب مغازه در کردستان/کشف ۹۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار مغازه متخلف بهداشتی در کردستان پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک ماه ربیع الاول و ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) گفت: سالیان گذشته برنامه‌های بیشتری در هفته ناجا برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شیوع کرونا ابن برنامه متفاوت از سالیان گذشته برگزار شد.

او افزود: شعار هفته نیروی انتظامی امسال"باهم برای امنیت و سلامت" نامگذاری شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بیشتر فعالیت‌های این هفته در راستای تحقق این شعار انجام شود.

فرمانده انتظامی کردستان دیدار با خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان استان، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امامان جمعه، غباری روبی گلزار شهدا و شرکت در برنامه‌های رادیو و تلویزیون، مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت و حضور در بیمارستان توحید را از جمله برنامه‌های مهم هفته نیروی انتظامی بیان کرد.

سردار آزادی به وظایف نیروی انتظامی در ستاد ملی مقابله با کرونا استان و اهم اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: در بخش خدمات از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیروی‌های انتظامی به صورت مداوم اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محلات و خیابان‌ها کرده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در راستای مبارزه با مبتکران اقلام بهداشتی در استان فعالیت‌های بسیاری انجام گرفته است گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار مورد تذکر و ۶ هزار اخطار برای اصناف متخلف صادر شده است.

او با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت شهروندان بیش از ۲هزار باب مغازه در استان پلمب شده است گفت: نظارت‌ها همچون گذشته ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او گفت: از ابتدای امسال تا ۲۰ مهر ماه بیش از۹۰۵ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته از رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.