لغو پرواز‌ها در فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: شرایط جوی نامساعد و نیز خاموش شدن برخی از دستگاه‌ها در فرودگاه اردبیل از مواردی است که سبب لغو پرواز‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدفخرالدین هاشمی صبح امروز در بازدید از فرودگاه اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی باند فرودگاه اردبیل به ۸۳ درصد رسید و برای بهسازی باند اصلی به میزان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق می‌شود.

او با اشاره به این که بیش از یک هزار و ۶۰۰ متر عملیات آسفالت‌ریزی نیز در این مجموعه محقق شده است افزود: تاکنون یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این پروژه در نظر گرفته شده و مابقی نیز با ادامه این پروژه اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: شرایط جوی نامساعد و نیز خاموش شدن برخی از دستگاه‌ها در فرودگاه اردبیل از مواردی است که سبب لغو پرواز‌ها بیشتر از گذشته بوده، اما با تکمیل و بهسازی باند فرودگاه انتظار می‌رود لغو و مشکل تأخیر پرواز‌ها برطرف شود.

هاشمی ادامه داد: انتظار می‌رود با تجهیز باند اصلی فرودگاه اردبیل ۹۵ درصد پرواز‌های لغو شده در شرایط عادی برگزار شود که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است تا تمامی پرواز‌ها برقرار شود و مشکلی در این باره پیش نیاید.

او اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگری که با آن مواجه هستیم این است که علی‌رغم این که تمام زیرساخت‌ها در فرودگاه مرز هوایی فراهم است، اما شرکت‌های هواپیمایی از پرواز‌های خارجی استقبال نمی‌کنند در حالی‌که این مجموعه آمادگی برقراری پرواز‌های متعدد را دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.