کریمیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه امیرکبیر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه را تشریح کرد.

محمدحسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرآیند مصاحبه دکتری این دانشگاه با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تمامی مصاحبه‌های دکتری به صورت مجازی انجام شد که رضایت کامل از آن داشتیم.

او افزود: دانشجویان به شیوه مجازی و استادان به روش حضوری در دانشگاه برای مصاحبه دکتری آماده شدند و این روند را به خوبی پایان دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: به گفته سازمان سنجش دانشجویانی که در مصاحبه دکتری شرکت کرده اند، می‌توانند از اوایل آبان کلاس‌های خود را در دانشگاه شروع کنند، اما به علت شیوع ویروس کرونا ممکن است این وضعیت تغییر کند.

کریمیان درباره برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ترم جاری، تصریح کرد: در حال حاضر کلاس‌های عملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شوند و تنها دانشجویان ساکن شهر تهران به صورت اختیاری می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند. باید بگویم که هیچ اجباری برای حضور دانشجویان در دانشگاه وجود نخواهد داشت و سلامت جسمانی دانشجویان، استادان و ... بیش از هرچیز دیگری برای ما حائز اهمیت است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اظهار کرد: از همان ابتدا برای حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه به منظور آشنایی هرچه بیشتر آنان با امکانات دانشگاه، استادان، آموزش، محیط دانشکده و ... برنامه ریزی‌هایی داشته ایم، اما از آن جایی که  جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا هر لحظه با مشکلات جدید و سخت تری رو به رو می‌شود، برنامه‌ها هم مطابق این وضعیت تغییر خواهد کرد.

کریمیان اظهار کرد: پروسه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود بعد از اعلام دانشگاه به صورت الکترونیکی یا مجازی انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه نخواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان یادآوری کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد تا در صورت امکان با برگزاری تور مجازی دانشجویان را با محیط آموزشی و امکانات دانشگاه آشنا کرده و در صورت بهبود وضعیت و مساعد‌تر شدن شرایط همین کار را به شیوه حضوری و در مدت زمان نصف روز انجام دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار