آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی و مرزبانی گیلان در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع،  استاندار گیلان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی و مرزبانی گیلان در رشت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به نقش بی بدیل پلیس در حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: جلب اعتماد عمومی، بزرگترین سرمایه‌ی اجتماعی پلیس است که در بستر تعامل با مردم می‌تواند به حفظ و ارتقاء نظم و امنیت منجر شود.

او  ارتقاء شاخص‌های نیروی انتظامی گیلان در حوزه‌های کشف و ضبط مواد مخدر، سلاح و کاهش روند تصادفات و تلفات جاده ایی را ناشی از تلاش شبانه روزی پلیس در برای آسایش و امنیت عموم شهروندان دانست.

استاندار گیلان افزود: نقش آفرینی بهینه نیرو‌های پلیس در ۷ ماه گذشته که بر محور همکاری با تلاشگران عرصه سلامت برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی و کنترل بیماری کرونا متمرکز بود، جلوه زیبایی از همگرایی و نوع دوستی را در گیلان به نمایش گذاشته که شایسته تقدیر است.

زارع،  رابطه ناگسستنی توسعه و پیشرفت با مقوله مهم امنیت اجتماعی را تشریح کرد و گفت : شکوفایی، بالندگی و تعالی هر بخشی از ارکان جامعه از قبیل اقتصاد، تولید، سیاست و فرهنگ مبتنی بر امنیت عمومی است و بدون وجود امنیت نمی‌توان تسریع در روند توسعه‌ی همه جانبه را انتظار داشت.

سردار عزیز الله ملکی ، فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد ۷ ماه گذشته در برقراری نظم و امنیت ، گفت: بر اساس اولویت‌های ۹ گانه‌ی ابلاغی ناجا در سال ۹۹، تاکنون بسیاری از شاخص‌های ارتقاء امنیت در استان اعم از مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اسلحه، پیشگیری از بروز جرایم اجتماعی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ایی و همچنین تقویت تعامل مردم با نیروی انتظامی در بستر تماس با پلیس ۱۱۰، رو به بهبود بوده که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

او  با بیان اینکه در ۷ ماه گذشته حدود ۷۴۰ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز پلیس ۱۱۰ استان برقرار شده است، افزود: از این تعداد، حدود ۳۰ هزار تماس منجر به انجام عملیات‌های مرتبط با برقراری نظم و امنیت و مقابله با اخلال گران شده است.

فرمانده انتظامی گیلان  گفت: در این مدت افزایش ۶۹ درصدی کشف مواد مخدر، ۵۳ درصدی کشف سلاح و کاهش ۴۸ درصدی جرایم تعدی به عنف نشان از تحقق برنامه‌های پلیس گیلان در راستای عینیت بخشی به اولویت‌های ۹ گانه ناجاست.

در ادامه از ۲۱ نفر از خانواده‌های معزز شهدای ناجا و فرماندهان و کارکنان نمونه نیروی انتظامی گیلان قدردانی شده است.

مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی و مرزبانی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته‌ نیروی انتظامی در شهرستان‌های مختلف گیلان نیز برگزار شد.

آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

آغاز ویژه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی+ تصاویر

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.