ارتباط با مسئولان انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته ناجا

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته ناجا ارتباط مسئولان انتظامی استان با مردم در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسینی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی جلسه ۱۹۷ به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

او افزود: با توجه به اینکه ارتباط مردم با مسئولان انتظامی خراسان جنوبی فقط از طریق تلفن ۱۹۷ خواهد بود لذا شهروندان از مراجعه به صورت حضوری خودداری کنند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۲۷ مهر تا روز ۱ آبان از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ به صورت غیر حضوری و طی تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ با مسئولان انتظامی استان ارتباط برقرار کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: هم استانی‌های گرامی مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اعم از راهنمایی و رانندگی، وظیفه عمومی، گزینش و استخدام، کلانتری ها، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اخلاقی، گذرنامه، اماکن عمومی و سایر موضوعات مرتبط با حیطه کاری نیروی انتظامی را مطرح تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.