شیری: توقعات از پرسپولیس بالا است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس توقعات از این تیم بالا رفته و بازیکنان هم باید شرایط باشگاه را درک کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شیری، بازیکن سابق پرسپولیس درباره دلیل حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برای گرفتن یک برگه به باشگاه آمده بودم و مشکل مالی هم ندارم، زیرا مطالبات خود را تسویه کردم.

او افزود: با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس توقعات از این تیم بالا رفته و بازیکنان هم باید شرایط باشگاه را درک کنند. آن‌ها باید در چنین شرایطی برای پرسپولیس حاشیه سازی نکنند. انتظار می‌رود با تعامل مشکلات خود را حل کنند و همه دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس در جایگاهی که همه انتظار دارند پیش برود وسرخپوشان قهرمانی آسیا را جشن بگیرند.

شیری ادامه داد: یحیی مربی سطح بالایی است و از لحاظ شخصیتی و فنی هم سطح بالایی دارد. این مربی با حضورش در پرسپولیس تحول خوبی در این تیم ایجاد کرده و تیم را با وجود حواشی مختلف به فینال آسیا رساند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جبهه‌گیری برخی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل نیز گفت: اعتقاد دارم مسائل حاشیه‌ای به جز ضربه زدن به پرسپولیس و حتی فوتبال ایران فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار