آغاز عملیات احداث ساختمان پلیس راه محور بروجن به لردگان

عملیات احداث ساختمان پلیس راه محور بروجن به لردگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات احداث ساختمان پلیس راه بروجن به لردگان خبر داد و گفت: این ساختمان در سه کیلومتری شهر بروجن در زمینی مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۴۰۰ متر احداث می‌شود.

او اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح را ۴ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر ۲ میلیارد ریال از میزان اعتبار مورد نیاز تامین و جذب شده است و مابقی آن نیز در فرایند طول اجرای پروژه تامین اعتبار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: طرح چهار خطه جاده شهرکرد به بروجن به لردگان یکی از مهمترین طرح‌های چهارمحال و بختیاری است که اجرای آن بیش از یک دهه به طول انجامیده است و تکمیل آن تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: محور شهرکرد به بروجن به لردگان یکی از مهمترین و پرترددترین محور‌های ارتباطی استان به شمار می‌رود و استان‌های فلات مرکزی را به استان‌های جنوبی متصل می‌کند.

روشن تاکید کرد: اکنون بار ترانزیتی محور بروجن به لردگان با بیش از ۳۰ هزار تردد در شبانه‌روز به ثبت رسیده است، که ایجاد امنیت و ساماندهی و تکمیل چهارخطه کردن این محور از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.