معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

برنامه‌های پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی

سرهنگ جهانی درباره‌ جزئیات برنامه‌های پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده پلیس راهنمایی و رانندگی برای هفته نیروی انتظامی گفت: سامانه‌ها و مباحث شماره گذاری برنامه‌ اول راهنمایی و رانندگی است که امروز از آن‌ها رونمایی می‌شود. ما در استان‌های مختلف این را پیش بینی کرده ایم که از رانندگان خوب و کسانی که قوانین را در طول سال رعایت کرده‌اند دعوت شوند تا از آن‌ها قدردانی شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه موتورسواری در پیست موتورسواری آزادی را پیش رو خواهیم داشت و سرعت و رقابت را در پیست به نمایش خواهیم گذاشت.

سرهنگ جهانی با بیان اینکه در خیابان‌ها باید با رعایت قوانین رانندگی کرد، گفت: چهارمین مرحله ارتقای توان و تحرک عملیاتی راهنمایی و رانندگی جزء برنامه‌های ما هستند که سردار هادیان فر مقرر کرده که تجهیزات پلیس درون و برون شهری تقویت شود.

وی افزود: از بانوانی که به عنوان فرهنگ یاران ترافیک در طول سال گذشته آموزش دیده‌اند و در راستای ارتقای فرهنگ تلاش کرده‌اند، تجلیل خواهیم کرد.

جهانی تصریح کرد: در همه‌ استان‌ها برنامه‌ تجلیل از موتور سوارانی را داریم که در طول یک سال قانون مندانه رانندگی کرده‌اند، مسابقه رالی خانوادگی برنامه‌ دیگری است که برای خانواده‌های نیروهای راهنمایی و رانندگی اجرا خواهیم کرد و در رادیو نیز هر روز مسابقات تلفنی را داریم که جوایزی اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 تذکر پلیس به افرادی که در ورودی مترو و اتوبوس ماسک نمی زنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار