جریمه یک میلیارد ریالی برای واحد توزیع سیمان در آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از جریمه یک میلیارد ریالی برای یک واحد توزیع سیمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشدید اقدامات نظارتی و رصد نحوه توزیع سیمان با جدیت تداوم دارد گفت: با توجه به گرانفروشی سیمان به میزان ۵ هزار تن در یکی از واحد‌های توزیعی، پس از جمع بندی مستندات و تشکیل پرونده تخلفاتی و طی روند قانونی رسیدگی، رأی قطعی و جریمه به میزان یک میلیارد ریال صادر شد.

او همچنین گفت: یک واحد تجاری به دلیل گرانفروشی چای در استان جریمه شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در راستای تشدید اقدامات نظارتی و رصد فرایند توزیع کالا‌های بهره‌مند از ارز دولتی، بازرسان این معاونت موفق به کشف بیش از ۳۳ هزار کیلوگرم چای با تخلف گرانفروشی در عرضه شدند.

برای این واحد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و طی مراحل قانونی رسیدگی، رأی قطعی و جریمه به مبلغ ۴۵۱ میلیون ریال صادر شد.

او گفت: اقدامات نظارتی برای اقلام یارانه‌ای و کالا‌های اساسی همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های استانی و با رصد سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir و سامانه انبار و نگهداری کالا به آدرس www.nwms.ir به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار