انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند گفت: در شش ماهه نخست امسال در شبکه‌های اجتماعی  این دانشگاه ۶هزار و ۱۶۰ عنوان خبر، اطلاعیه منتشر شده است.

فرزین مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۷۸۰ عنوان خبر، اطلاعیه و گزارش خبری در شش ماهه نخست امسال در صفحه اصلی سایت دانشگاه بیرجند درج شده است.

او افزود: گردآوری، طراحی و انتشار الکترونیکی شش عنوان نشریه الکترونیکی شکوه شرق، تهیه و انتشار ۲۵ مورد پیام و بیانیه، طراحی و چاپ بنر، تراکت و چاپ برشور و کتابچه، فولدر، بروشور از دیگر اقدامات روابط عمومی دانشگاه در نیمه اول امسال است.

فرزین  طراحی ۲۵۰ عنوان پوستر در قالب بنر، استند و سالایدر، طراحی و ساخت ۴ مورد اینفوگرافیک و ساخت ۲ مورد موشن گرافیک، ساخت ۳۰ عنوان کلیپ وساخت ۱۰ پادکست رادیویی با همکاری کانون گویندگی و اجرای دانشگاه از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی در زمینه طراحی‌های گرافیکی عنوان کرد.


بیشتر بخوانید 


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: به منظور ارتباط مداوم، سریع و به موقع با جامعه مخاطب دانشگاهی در شش ماهه اول امسال تعداد ۲۹۳ هزار پیامک از طریق سرشماره‌های اختصاصی روابط عمومی دانشگاه بیرجند ارسال شده است.

او در ادامه به نصب شش استند اطلاع‌رسانی در محوطه پردیس اصلی دانشگاه و ورودی دانشکده هنر اشاره کرد و گفت: در این شش ماهه علاوه بر نصب تابلو‌های مکان نما در پردیس دانشگاه تابلو‌های میادین و بلوار‌ها، دو تابلوی راهنما، ساخت المان در ورودی سازمان مرکزی و یک تابلوی اطلاع رسانی نیز نصب شده است.

فرزین عنوان کرد: عقد قرارداد با تیم علمی نو و یکی از شرکت‌های تصویربرداری استان و نظارت بر انجام کار این شرکت‌ها به منظور تهیه فیلم از ۴۰ درس عملی و آزمایشگاهی بخش دیگری از اقدامات این مدیریت است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار