واکنش تانک روس‌ها پس از پنجمین قهرمانی در روسیه: برای رقابت های جهانی آماده می شوم/ احتمال رویارویی با «محمدیان» وجود دارد

عبدالرشید سعداله یف گفت: هدفم از حضور در رقابت های قهرمانی روسیه رسیدن به آمادگی ایده آل بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرشید سعداله یف قهرمان نامدار کشتی روسیه و جهان پس از قرار گرفتن در روی سکوی نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه درباره این سوال که چه احساس دارد گفت: هیچ احساسی وجود ندارد، این مسابقات فقط قهرمانی روسیه و پنجمین مدال طلای من است. البته من برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌های کمی متفاوتی داشتم، اما المپیک به سال ۲۰۲۱ منتقل شد و اکنون فقط خود را آماده رقابت‌های جهانی می‌کنم و واقعاً امیدوارم که این مسابقات برگزار شود.

وی با بیان اینکه قصد داشتم در مسابقات قهرمانی روسیه وضعیت آمادگی ام را محک بزنم، تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی اروپا، ماه‌های زیادی تمرین نداشتم، اما هم اکنون به صورت مداوم روزی یک بار تمرین می‌کنم. با توجه به شیوع ویروس کرونا به مدت ۲ ماه در خانه، سپس در طبیعت، بعد از آن در کوه ورزش کردم تا تا فرم آمادگی ام حفظ شود و فکر می‌کنم در حال حاضر ۵۰ درصد آماده باشم.

دارنده ۴ مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که کایل اسنایدر آمریکایی، در رقابت‌های اخیر دائماً می‌بازد و طرفداران از محمد حسین محمدیان را به عنوان حریف اصلی او نام می‌برند گفت: محمدیان فاصله زیادی با کشتی گیران جدید ندارد، فکر می‌کنم ما در مسابقات جهانی دیدار خواهیم کرد. شکست‌های اسنایدر و آمریکایی‌ها هم در تورنمنت‌های مختلف معنایی ندارد آن‌ها همیشه برای رقابت‌های جهانی و المپیک آماده هستند.


بیشتر بخوانید: حسن یزدانی: به دنبال قهرمانی در مسابقات پیش رو هستم/ خروج از اردو ممنوع است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار