پل طبیعت هادی شهر گشایش می‌یابد

پل طبیعت هادی شهر اول آبان ماه امسال با حضور مسئولان شهری و استانی گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدجواد اسماعیل تبار شهردار هادی شهر در جمع خبرنگاران، گفت: پل طبیعت هادی شهر با دهنه ۷۰ متر و عرض ۱۴ متر، با اعتباری بالغ بر ۶/۵ میلیارد تومان پنجشنبه اول آبان ماه امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ۶/۵ میلیارد تومان اعتبار این پل، از محل منابع طرح‌های عمرانی (دولتی)، و باقیمانده آن از محل منابع داخلی شهر تامین شده است.

اسماعیل تبار با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ مترمکعب برای پل طبیعت بتن ریزی صورت گرفته است، گفت: در کنار پل اصلی، تعریض دو دهنه پل کالبرت اتوبان که برای آب‌های زراعی زمین‌های احمدکلا و بالامیر بازار بود به طول ۱۸ متر اجرا شده است.

شهردار هادی شهر افزود: این پل کریدور ارتباطی مکمل بلوار روحانی - اتوبان امام رضا (ع) به جاده سپاه دانش است و به عنوان حلقه ارتباطی از ضلع غربی رودخانه به عنوان جاده ساحلی به سه راهی نصرت کلا در زمان اجرای طرح دیده شد که در فاز اول به بافت و مرکز شهر وصل می‌شود و در سنوات آتی و پس از آزادسازی حاشیه رودخانه‌ها و شکل گرفتن جاده‌های ساحلی چشم انداز آن تحقق می‌یابد.

او افزود: بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری هادی شهر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که از این مبلغ تا ۶ ماهه اول امسال، وصولی قطعی آن به مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

اسماعیل تبار گفت: ۳۵ درصد هزینه‌های شهرداری از محل هزینه‌های جاری و ۶۵ درصد هزینه‌ها هم به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت. در شش ماهه اول امسال، در قسمت تعریض و آزادسازی معابر ۳۷۵۰ مترمربع آزادسازی معابر و در حوزه جمع آوری آب‌های سطحی ۱۰۳۰ متر طول اگو و کانال کشی و ساماندهی آب‌های سطحی انجام گرفت.

شهردار هادی شهر گفت: با توجه به برنامه توسعه و هماهنگی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر، طی سال‌های اخیر، شهرداری عملکرد بسیار مطلوبی داشته است به گونه‌ای که در بارندگی‌های دو سال گذشته هیچ گونه آبگرفتگی در معابر نداشتیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.