مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری شروع شد

شمس الهی گفت : اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحد‌های مسکونی و تجاری از روز ۲۳ مهرماه در شرکت گاز استان ایلام شروع شده است.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: واحد‌های مسکونی و تجاری پس از ثبت نام در سایت شرکت ملی گاز، مشمول پرداخت هزینه اصلاح و بهینه سازی موتورخانه از سوی شرکت گاز استان می‌گردند.

او  اظهار داشت: متقاضیان مشمول پس از مراجعه به سایت goc.nigc.ir یا سایت شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir گزینه بهینه سازی موتورخانه و ثبت نام، می‌توانند حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ هزینه بهینه سازی و اصلاح موتورخانه را مطابق تعرفه‌های مصوب از شرکت گاز دریافت نمایند.

شمس اللهی تصریح کرد: در این طرح سه عامل اصلی صرفه جویی در موتورخانه‌ها شامل: عایق کاری موتورخانه، نصب رسوب گیر موتورخانه و تنظیم مشعل توسط ناظرین شرکت گاز مورد بررسی قرار گرفته و یک شرکت مورد تأیید و دارای صلاحیت بعنوان مجری طرح انتخاب می‌گردد که پس از توافق و امضای قرارداد با مالک ساختمان، بسته به میزان نیاز موتورخانه به اصلاح و بهینه سازی، مبالغی که می‌تواند تا حداکثر ۱۰۰ درصد کل هزینه‌ها را پوشش دهد توسط شرکت گاز به مجری پرداخت می‌گردد.

او بیان داشت: به منظور کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه این طرح آغاز شده است و یک فرصت مناسب برای انجام اصلاحات و بهینه سازی موتورخانه است که مردم عزیز از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه‌های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده‌های زیست محیطی را کاهش دهند.

شمس اللهی افزود : مجریان و شرکت‌های تأسیساتی واجد شرایط نیز می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام نموده و پس از تأیید در لیست مجریان واجد صلاحیت شرکت گاز قرار گیرند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.