ثبت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ شکایت بوشهری‌ها از واحدهای صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال، سه هزار و ۴۴۴ مورد شکایت مردمی در خصوص عرضه کالا و خدمات به دست ما رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در شش ماه اول امسال سه هزار و ۴۴۴ فقره شکایت مردمی در خصوص عرضه کالا و خدمات در حوزه اصناف سراسر استان بررسی شد که از این تعداد، دو هزار و ۴۶۵ مورد به صورت تلفنی، ۴۰۳ مورد حضوری، ۴۴۵ مورد کتبی و ۱۳۱ مورد از طریق سامانه الکترونیکی ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی) و ۱۲۴ (سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان) بوده است.

او ادامه داد: طبق بررسی‌های واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان از گزارش‌های دریافتی،۹۴۰ مورد به عنوان متخلف، و دو هزار و ۳۷۹ مورد غیر متخلف شناخته شدند و ۱۲۵ مورد به رضایت شاکیان منجر شد.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گرانفروشی، انجام ندادن تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی و تقلب از جمله تخلفات واحدهای صنفی بوده است و متخلفان با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

حسینی از مردم خواست، برای تسریع در رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و همچنین مبارزه با انواع تخلفات صنفی موارد تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴، یا از طریق اپلیکیشن آپ یا سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.