وجوه نقد و طلای خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت منزل، به مردم توصیه کرد وجوه نقد، طلا و اموال با ارزش خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: همه ما باید باور کنیم که با رعایت نکاتی بسیار ساده می‌توان به پیشگیری از سرقت اموال کمک کرد و سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد.

او افزود: با جدی‌گرفتن توصیه‌های لازم هم از یک بحران روحی شدید در خانواده خود جلوگیری خواهیم کرد و هم نقش غیرقابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می‌کنیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، اولین نکته در  پیشگیری از سرقت را این مورد عنوان کرد که هنگام ساخت‌وساز، همان‌قدر که به زیبایی ساختمان اهمیت داده می‌شود به استحکام و ایمنی آن نیز توجه لازم و کافی صورت گیرد.

سهرابی عنوان کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش مسئولان مربوط چهار هزار و ۲۸۲ صندوق امانات در بانک‌های شهر بوشهر برای شهروندان در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: این صندوق‌ها در بانک‌های صادرات، ملی، تجارت، ملت، رفاه و بانک سپه باهدف نگهداری اموال با ارزش شهروندان از جمله طلا، برای پیشگیری از وقوع سرقت ایجاد شده و انتظار است شهروندان در زمان مسافرت و یا ترک منزل، اموال با ارزش خود را به این صندوق‌ها انتقال دهند تا از استفاده سوء سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری شود.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر به مردم استان توصیه کرد: در زمان ترک منزل از بسته‌بودن همه راه‌های ورودی شامل درها و پنجره‌ها اطمینان حاصل کنند. همچنین چنانچه منزل برخی از شهروندان ویلایی است یا در مجاورت آن، ساختمانی نیمه‌ساز وجود دارد، نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنند و از ورود افراد ناشناس تحت عناوین سمسار، خریدار ضایعات، فالگیر، متکدی و ... به داخل ساختمان جلوگیری کنند و در صورت نقل مکان به‌منزل جدید یا گم شدن کلید، فوری توپی قفلِ درهای ورودی منزل خود را عوض کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.