معاون استاندار سمنان از مردم فولاد محله عذر خواهی کرد

فخری گفت: بدلیل غفلت برخی مدیران و تکرار مشکلات پیش آمده در روستا ، از مردم فولاد محله عذر خواهی می کنم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گفت : فولاد محله با مردمانی شهید پرور ، میهمان نواز و مهربان دارای چشم اندازهایی بی نظیر و زیبا و منحصر به فرد است که بعنوان یکی از اماکن گردشگری و تفرجگاه های مردم استان سمنان محسوب می شود.

او با اشاره به مشکل بالا آمدن آب در سطح اراضی و خانه های مردم روستا و تکرار این مشکل پس از ده سال ، افزود: این امر موید این ادعاست که متاسفانه ما کار را بدرستی به انجام نرسانده و از این موضوع غفلت نموده و اقدامات مورد نیاز را در طی سالهای قبل انجام نداده ایم .

فخری اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد تا دو حلقه چاه آب که در گذشته در روستای فولاد محله حفر گردیده و بدلیل عدم انجام اقدامات فنی و ... اکنون بلا استفاده رها شده است ، لایروبی گردیده و مجددا عملیات استفاده از آنها صورت گیرد .‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد : پس از لایروبی این دو حلقه چاه که توسط دهیاری ، شورای اسلامی روستا و مشارکت مالکان آن صورت خواهد گرفت ، سازمان آب منطقه ای سمنان نیز می بایست دو حلقه چاه جدید را پس از مکان یابی مناسب حفر و در مواقع ضروری و بحران از آنها استفاده نماید .

او اضافه کرد : با مدیریت جهاد کشاورزی و مشارکت مالکان مقرر گردید تا لایروبی قنوات روستا نیز انجام شده و همچنین زهکشی روستای فولاد محله نیز در دستور کار دستگاه مربوطه قرار گیرد ‌.

فخری همچنین به اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز ماموریت داد تا رصد وضعیت روستای فولاد محله را در دستور کار خود قرار داده و در جهت هماهنگی با دستگاهها و رفع مشکل روستا ، اقدام عاجل را به انجام رساند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با تاکید بر لزوم انجام اقدامات مشترک میان دستگاهی گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، با آمادگی کامل تلاش نماید تا از هم اکنون افراد زیان دیده در این مشکل را شناسایی و در جهت رفع مصائب مردم و جبران خسارت آنان اقدام نماید .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار