توضیحات عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت علی کریمی

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت علی کریمی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت بدهی‌های این باشگاه گفت: دو هفته پیش و در جلسه هیئت مدیره، تقسیم کاری میان اعضای هیئت مدیره صورت گرفت و هر یک از اعضا وظیفه‌ای را برعهده گرفت. همه تلاش ما بر این بود تا بدهی‌های باشگاه استقلال از جمله پول دیاباته، شفر، جپارف و ... را تهیه کنیم و با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کنیم. به همین خاطر خلیل‌زاده به ترکیه رفت تا پول شفر را به حسابش واریز نمایند و امروز هم بخش اول پول شفر پرداخت شده است. ان‌شاءالله در این هفته و نهایتا اوایل هفته بعد پول شفر به طور کامل به حسابش واریز می‌شود.

وی درباره وضعیت علی کریمی هم گفت: علی کریمی احتمالا فردا به تهران می‌آید. در این مدت به طور تلفنی با کریمی و حضوری با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ام. کریمی استقلال را دوست دارد و برای تیم خود زحمت زیاد کشیده است. ما هم پیشنهاد خود را به او داده‌ایم و امیدواریم در نهایت اتفاقی رخ دهد که هواداران را خوشحال کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان افزود: تمام دغدغه مسئولان باشگاه این روز‌ها حل مشکلات است، تا استقلال پر قدرت وارد لیگ شود و با گرفتن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند. در این راه هواداران واقعی استقلال می‌توانند با آرامش خود به استقلال کمک کنند. به دنبال تحریکات برخی هوادار نمای استقلال که در فضای مجازی به دنبال تخریب استقلال هستند، نباشند و کمک کنند تا بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
قشنگ معلومه به خاطر مظاهری باید استقلال محروم بشه منتها وایسادند محرومیت فیفا برطرف بشه استقلال بازیکنای جدیدشو قرارداداشونو ثبت بکنه بعد محرومش بکنند یعنی از این قشنگتر نمیشه حمایت از یک تیم رو مهندسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
علی کریمی را نگه دارید
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
اره قشنگ معلومه دارین زحمت میکشین، دست بکشین دیگه
آخرین اخبار