برگزاری کارگاه آموزشی فعالان فضای مجازی در اسدآباد

به همت پلیس در هفته نیروی انتظامی کارگاه یک روزه آموزشی برای فعالان فضای مجازی اسدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درویشی، فرماندار اسدآباد در کارگاه آموزشی فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند و در همه اتفاقات اجتماع شاهد هستیم که این فضا تاثیر فراوان خود را دارد.

او بیان کرد: فعالان مجازی در اسدآباد از ظرفیت‌های فضای مجازی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

فرماندار اسدآباد گفت: برگزاری اینگونه کارگاه‌ها اقدامی قابل تقدیر از طرف پلیس است تا فعالان این حوزه هرچه بیشتر با جوانب این فضای گسترده آشنا شوند.

 سرهنگ افشین یاری، رئیس پلیس اسدآباد نیز در این کارگاه گفت: فعالان فضای مجازی اسدآباد یاوران همیشگی پلیس در اجرای ماموریت‌ها بوده اند.

رئیس فرمانده انتظامی اسدآباد افزود: هر زمانی که نیاز به کمک و انتشار مطلبی در این فضا داشته ایم شاهد همکاری فعالان مجازی شهرستان بوده ایم.

او تاکید کرد: پلیس اسدآباد به دقت فضای مجازی را رصد می‌کند.

یاری ادامه داد: هدف از برپایی اینگونه کارگاه‌ها ارائه مطالب جدید و تکنیک‌های نوین از سویکارشناسان سایبری برای فعالان فضای مجازی است.

سروان نقوی، از کارشناسان پلیس فتای استان هم در این کارگاه گفت: ادمین‌های کانال‌ها و گروه‌های مجازی مطالب منتشر شده در سایت پلیس سایبری را به اطلاع مخاطبان خود برسانند.

او با بیان اینکه امروز برخی شبکه‌های اجتماعی از کوچکترین علایق ما نیز خبر دارند، گفت: بطور مثال شبکه‌ای مثل اینستاگرام بهتر از هرکس میداند علایق یا تفکرات یک کاربر چیست.

کارشناسان پلیس فتای استان با اشاره به اینکه حضور در فضای مجازی دقت زیادی را می طلبد، گفت: گمنام بودن در فضای مجازی یک خلاء برای انجام اقدامات مجرمانه است.

نقوی بیان کرد: خیلی از مردم از فضای مجازی استفاده می‌کنند، اما نمی‌دانند رعایت نکردن یک اقدام کوچک ممکن است به خالی شدن کارت بانکی شان منجر شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار