بهره برداری از چند طرح ناجا در استان قزوین

دو طرح عمرانی ناجا با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، با حضور سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک در ۶ هزار متر مربع مساحت و هزار و ۳۰۰ متر مربع زیر بنا به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح در سه طبقه ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در شهرستان البرز، ساختمان اداری پلیس راهور، پلیس فتا و نظام وظیفه این شهرستان افتتاح شد.

این ساختمان با ۶۰۰ مترمربع زیربنا، در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخته و در آن پلیس راهنمایی و رانندگی، فتا و سازمان نظام وظیفه مستقر شده است.

این ساختمان را شورا و شهرداری الوند در اختیار نیروی انتظامی قرار داده و به گفته احمد زاده کرمانی، شهردار الوند، ارزش مالی این ساختمان ۳۰۰ میلیارد ریال است.

در قزوین هم کلنگ احداث ساختمان کلانتری ۱۴ مینودر و پلیس امنیت اقتصادی با حضور معاون هماهنگ کننده ناجا، آغاز شد.  

این ساختمان‌ها با اعتبار دومیلیارد تومانی تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم افتتاح این طرح‌ها  با اشاره به افتتاح ۱۴۰ طرح عمرانی در هفته نیروی انتظامی گفت: افتتاح کلانتری، پاسگاه مرزی، مراکز آموزشی، خانه‌های سازمانی کارکنان ناجا از جمله مهمترین این طرح هاست.

سردار نوری نژاد گفت: استفاده از تجهیزات هوشمند اولویت پلیس در خدمت گذاری بهتر به مردم است چرا که این تجهیزات نوین خدمات رسانی را تسهیل می‌کند.

او اضافه کرد:پلیس ۷ نوع خدمت از جمله در زمینه گذرنامه، شماره گذاری خودرو و راهنمایی رانندگی را به صورت غیر حضوری به مردم ارائه می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده ناجا، نیروی انتظامی را نیرویی خدمتگزار دانست و گفت: هفته نیروی فرصتی است تا این نیرو بتواند ماموریت‌های خود را به مردم بشناسد و انتظارات خود را در تامین و انجام محوله ماموریت‌های خدمتی انتظامی امنیتی با همکاری مردم و گروه‌های مختلف در جامعه تبیین کند.

او با تاکید بر همکاری و مشارکت دو جانبه مردم و پلیس گفت: همکاری دو جانبه ضرورت دارد چرا که در تامین امنیت همکاری و همراهی مردم تاثیر بسزایی دارد.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار