مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم؛

طرح پژوهشی پسماند‌های صنعتی به زودی عملیاتی می‌شود

موسوی مشکینی گفت:طرح پژوهشی پسماند‌های صنعتی بعد از تعیین سرمایه‌گذار و ارزیابی زیست محیطی آماده اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در سومین کارگروه پسماند استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد گفت: ایجاد یک سایت پسماند صنعتی از جمله دغدغه‌های جدی زیست محیطی در قم و از مطالبات صنعتگران است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: پسماند صنعتی موجب افزایش هزینه برای صاحبان صنایع و بروز برخی تخلفات می‌شود.

موسوی مشکینی تصریح کرد: براین اساس طرح پژوهشی پسماند‌های صنعتی به زودی عملیاتی می‌شود، با توجه به وجود برخی از مشکلات، سایت پسماند پروسه طولانی را پیموده و یک دهه از تصویب آن گذشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد: مساله پسماند بسیار جدی است و به عنوان دغدغه زیست‌محیطی مطرح است، این طرح بعد از تعیین سرمایه‌گذار و ارزیابی زیست محیطی آماده اجراست.

موسوی مشکینی بیان کرد: این سایت با سرمایه‌گذاری ۲۲۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در چندین فاز عملیاتی می‌شود.

او گفت: اطلاعات ۵۰۰ واحد تولیدی در سایت iranemp.ir ثبت می‌شود و این ظرفیت به زودی تکمیل شده و خروجی خوبی را به لحاظ تحویل پسماند‌های صنعتی به همراه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم یادآورشد: فاز نخست این طرح در ۶ هکتار اجرایی می‌شود که کمتر از یک سال به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند در فاز‌های بعدی بخش زیادی از نیاز‌های استان را تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار