شستشوی ۲۳ هزار مترمکعب مخزن تصفیه‌خانه آب سنندج

مدیر امور آبفا سنندج گفت:امسال با هدف حفظ سلامت شهروندان و ارتقا کیفیت منابع آب شرب، ۲۳ هزار مترمکعب از مخازن فاز یک و ۲ تصفیه‌خانه این شهر شستشو داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مازیار سهراب‌نژاد مدیر امور آبفا سنندج گفت: امسال همچنین عملیات شستشوی ۱۳ مخزن با حجم ۲۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب از ۳۴ مخزن آب شهر سنندج شامل فیض‌آباد، تپه شب بو، خضرزنده، تپه الله اکبر، شهرک سعدی و بهاران ۲ انجام شد.

او با اشاره به برنامه‌ریزی سالانه برای گندزدایی مخازن و شبکه توزیع آب سنندج افزود: امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج هر ساله به منظور حفظ سلامت شهروندان، اقدام به شستشوی مخازن فاز یک و ۲ تصفیه خانه و شبکه توزیع می­‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب سنندج حجم مخازن فاز یک و ۲ تصفیه خانه سنندج را ۴۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و مخازن موجود در سطح شهر را ۸۵ هزار و ۳۵۰ مترمکعب اعلام کرد و گفت: به منظور تامین فشار آب نواحی شرقی ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد نیز شستشو و تست شبکه اصلی برگشت مسکن مهر ۲ به طول یک هزار و ۱۰۰ انجام شد.

سهراب‌نژاد با بیان اینکه از اوایل مهر تا اواسط آبان تمام مراحل شستشو تحت نظارت اداره کنترل کیفی امور آبفا و مرکز بهداشت سنندج انجام می ­شود، افزود: ۴۸ نقطه با بیش از ۶۰۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب سنندج در سال جاری شستشو شد.

در حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند که ۱۷۰ هزار مشترک آن مربوط به سنندج است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.