ساکنان محله‌های کم‌برخوردار باید از امکانات مناسب بهره مند شوند

استاندار کرمانشاه رفع مشکلات مردم را در اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان دانست و تاکید کرد که به ساکنان محله‌های کم‌برخوردار باید مانند دیگر شهروندان، خدمات عمومی مناسب ارائه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند روز سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات محله مرادآباد کرمانشاه با حضور مدیران عمرانی و شهری، فرماندار کرمانشاه و اعضای شورای محله مرادآباد در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، محرومیت زدایی و رسیدگی و توجه به اقشار کم برخوردار، یکی از اولویت‌های اصلی نظام اسلامی بوده و  خدمات بسیار گسترده‌ای به این مناطق صورت گرفته است.

او در ادامه گفت: مرادآباد جزء  بافت فرسوده  شهر کرمانشاه است که ۱۸۰ خانوار در آن زندگی می‌کنند و این حق طبیعی آن‌ها است که مانند دیگر مناطق شهری کرمانشاه از زیر ساخت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و معابر استاندارد و خدمات شهری مناسب برخوردار باشند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ضعیف مردم این محله، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید این زیرساخت‌ها را با نهایت تخفیف برای شهروندان ساکن مرادآباد فراهم کنند.

بازوند همچنین یادآور شد: در صورت مشارکت فعال مردم ساکن مرادآباد و کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌توان در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کرد و بستر‌های لازم برای دریافت خدمات شهری مناسب را فراهم نمود.

او گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی‌ها، شهرداری هر چه زودتر آسفالت مسیر‌های اصلی این محله را در دستور کار قرار دهد و با آماده شدن طرح معابر اصلی بقیه کار‌های زیرساختی این حوزه را انجام دهد.

او افزود: با برقراری خدمات شهری و فراهم شدن زیرساخت‌ها، باید زمینه شادی و دلگرمی ساکنان محله مرادآباد را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار