انفجار دو بمب در میدان وردک چندین کشته و زخمی برجای گذاشت

منابع محلی در ولایت میدان‌وردک اعلام کردند که در پی انفجار دو ماین کنار جاده‌ای در مرکز این ولایت، شش غیر نظامی کشته و هفت نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در ولایت میدان‌وردک اعلام کردند که در پی انفجار دو ماین کنار جاده‌ای در مرکز این ولایت، شش غیر نظامی کشته و هفت نفر دیگر زخمی شده‌اند.

خلیل‌الرحمان خلیلی، ولسول جلریز میدان‌وردک گفت که این انفجارها صبح امروز (سه شنبه ۲۹ میزان/ مهر) در منطقه «کوته عشرو» رخ داده است.

به گفته وی، انفجار اول یک موتر مسافربری را هدف قرار داده که در نتیجه آن چهار نفر کشته شده‌اند.

ولسوال جلریز افزود که انفجار دوم نیز یک موتر سراچه را در منطقه کوته عشرو هدف قرار داده که در نتیجه دو نفر کشته و چندین نفر زخمی شده‌اند. به گفته وی، این موتر از ساکنان ولسوالی جلریز بوده است.

در این راستا محب‌الله شریف‌زی، سخنگوی والی میدان‌وردک نیز اعلام کرد که تاکنون از این رویداد، هفت زخمی به شفاخانه انتقال یافته‌اند. وی در مورد آمار کشته‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد.

مهدی راسخ، نماینده میدان وردک در مجلس نیز به رسانه‌ها گفت که در انفجارهای امروز این ولایت، ۹ نفر کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند.

راسخ طالبان را مسئول این دو رویداد معرفی کرده است.

طالبان تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

گفتنی‌ است که «کوته عشرو» منطقه ناامنی است که اخیرا سربازان زخمی نیروهای ارتش افغانستان در آن در محاصره طالبان قرار گرفته بودند.

وزارت دفاع افغانستان دیروز اعلام کرده بود که این منطقه از حضور طالبان پاکسازی شده است.

منبع: افق

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار