سخنگوی کمیسیون آموزش از بررسی طرح مربوط به حذف آزمون برای استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان در کمیسیون آموزشحجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح جلسه امروز (سه‌شنبه، ۲۹ مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه، طرح الحاق تبصره ۱۱ به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی (حذف آزمون داخلی برای استخدام در آموزش و پرورش) مورد بررسی قرار گرفت.

فلاحی افزود: پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه سوابق معلمان براساس امتیازات و سنوات آنها لحاظ شود. با توجه به پیشنهادات مربوط مقرر شد در هفته‌های آینده این طرح مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیردولتی گفت: این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته آموزش این کمیسیون ارجاع شد تا با همکاری مرکز پژوهش‌ها طرح پخته‌تر شود، بنابراین بررسی آن به جلسات بعدی موکول شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار