نتانیاهو: محدودیت روادیدی میان امارات و اسرائیل برداشته شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد در چارچوب توافق ننگین ابراهیم، مسافر‌ت‌های میان تل‌آویو و ابوظبی بدون نیاز به اخذ روادید انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو و ابوظبی در خصوص برداشتن محدودیت روادیدی برای مسافرت اتباع خود به توافق رسیده اند.

همزمان با سفر اولین هیئت اماراتی به اراضی اشغالی در روز سه شنبه، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد مسافرت‌های میان دو طرف بدون نیاز به اخذ روادید میسر خواهد شد.

پیش از این روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد توافقنامه ورود بدون روادید میان رژیم صهیونیستی و امارات امضا می‌شود. به نوشته این رسانه صهیونیست، وزرای اقتصاد و دارایی امارات قرار است از اراضی اشغالی بازدید کنند. در این دیدار توافقنامه بدون روادید دو طرف امضا می‌شود.

هواپیمای متعلق به شرکت «الاتحاد الطیران» امارات امروز (سه‌شنبه) برای انجام نخستین سفر رسمی هیئت اماراتی همراه با مسئولان عالی رتبه آمریکای، ابوظبی را به مقصد فرودگاه بن گوریون تل آویو ترک کرد. این سفر در چارچوب تلاش امارات و رژیم صهیونیستی برای توسعه همکاری‌ها پس از عادی سازی روابط در ماه میلادی گذشته با میانجیگری آمریکاست.

روز گذشته کابینه امارات به ریاست «محمد بن راشد آل مکتوم» معاون رئیس امارات، نخست وزیر و حاکم دبی معاهده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا شده با رژیم صهیونیستی در اواسط ماه گذشته میلادی در آمریکا را تصویب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار