امام جمعه قم عنوان کرد؛

افزایش معنویت در جامعه ارتقاء امنیت را به دنبال دارد

آیت الله سعیدی گفت:هرچه ایمان مردم بیشتر شود امنیت جامعه هم بیشتر خواهد شد و مردم باید قدرشناس باشند که نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت آنهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله سید محمد سعیدی  امام جمعه قم صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سعیدی ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با اشاره به مقوله امنیت آن را یک کار چند جانبه دانست و افزود: در این کار مهم یک عده باید با محوریت نیروی انتظامی به صورت هماهنگ و همراه کار کنند تا معنا و مفهوم امنیت تحقق پیدا کند، چون کار نظم و امنیت یک کار جمعی است و می‌طلبد که همه با هم همکاری داشته باشند.

امام جمعه قم شاخص را در بحث امنیت نیروی انتظامی بر شمرد و مسئولان و مردم را سه ضلع این مثلث دانسته که با همکاری و هماهنگی هم این امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.

آیت الله سعیدی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد: درست است که مسئولان جزئی از نیروی انتظامی نیستند، ولی اگر کمک کنند و در تنگنا‌ها اظهار نظر‌های درست و به‌جا انجام دهند از خیلی حواشی در جامعه جلوگیری می‌شود.

امام جمعه قم با اشاره به نقش مردم گفت: مردم هم با ید بدانند این قوانین و مقررات همه برای امنیت و آسایش آنان وضع شده و جامعه برای ایمنی و آسایش لازم است هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و نیروی انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کند.

او افزود: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت به یک پلیس سرآمد در کل جهان تبدیل شده و متمایز از پلیس سایر کشور‌های جهان است.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) یادآورشد: هرچه ایمان مردم بیشتر شود امنیت جامعه هم بیشتر خواهد شد و مردم باید قدرشناس باشند که نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت آنهاست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.