نعمتی: ۳۰ درصد از قراردادم را بخشیدم/ پیشنهاداتی از باشگاه‌های ترکیه دارم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من و چند بازیکن دیگر ۳۰ درصد از قرارداد سال ۹۷-۹۶ را بخشیدیم و انتظار داشتیم باشگاه بابت این موضع از ما تشکر کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد حضورش در ساختمان این باشگاه و مذاکره با مسئولان پرسپولیس اظهار داشت: مدتی بود که به ساختمان باشگاه نیامده بودم و آمدم تا در مورد مشکلاتی که وجود دارد صحبت کنم. قول‌هایی داده شده است و امیدوارم در چند روز آینده تکلیفم مشخص شود. برای شرکت در تمرینات مشکلی ندارم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند دز تمرینات حضور پیدا خواهم کرد، البته به بازیکنان ملی پوش چند روزی استراحت داده شده است.

۳۰ درصد از قرارداد سال ۹۷-۹۶ را بخشیدم

او در مورد شرایط دریافت طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالی همیشه وجود داشته است. از قرارداد‌های فصل قبل هنوز طلب زیادی داریم. من و چند بازیکن دیگر ۳۰ درصد از قراردادمان در سال  ۹۷-۹۶ را بخشیدیم و انتظار داشتیم بابت این موضوع باشگاه از ما تشکر کند، اما این اتفاق نیفتاد. ما بازیکنان نمی‌خواهیم سر هوادران و تیم منت بگذاریم و به همین دلیل هیچ حرفی نزدیم و هیچ واکنشی نشان ندادیم. فکر نکنم هواداران در مورد این موضوع اطلاع داشته باشند و الان فقط گفتم که در جریان باشند.

نعمتی ادامه داد: ما حسن نیتمان را نشان داده ایم و پرسپولیس را دوست داریم و برای خوشحال کردن مردم می‌جنگیم. باید این موضوع را بگوییم که با پول سال ۹۷-۹۶ کار‌های زیادی می‌شد کرد و ما الان با شرایط موجود ۳۰ درصد از قراردادمان را بخشیده ایم. انتظار داشتیم باشگاه واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان دهد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

تمام هدف ما خوشحالی هواداران است

او در پاسخ به این موضوع که اگر ملی پوشان در این شرایط باشگاه در تمرین حضور پیدا نکنند باعث ناراحتی هواداران می‌شود یا خیر، بیان کرد: تمام هدف ما این است که هوادارانمان خوشحال باشند و شادی آن‌ها برای ما یک دنیا می‌ارزد. امیدوارم باشگاه مشکلات موجود را هرچه زودتر حل کند تا ما با قدرت برای فصل پیش رو و فینال بزرگ آماده شویم.

نعمتی در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال گفت: از سرمربی تیم ملی بابت اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهم و هم بتوانم به تیم پرسپولیس کمک کنم و هم در تیم ملی حضور داشته باشم.

او درمورد بازی کردن در چند پُست بیان کرد: از نظر پُستی که قرار است در زمین بازی کنم مشکلی ندارم و این موضوع را با اسکوچیچ و گل‌محمدی در میان گذاشته ام. هر ۲ مربی نیز به من گفته اند که در هر ۳، ۴ پُستی که می‌توانی بازی کنی روی تو حساب باز می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط کرونایی موجود و به تعویق افتادن لیگ بیستم گفت: امیدوارم هرچه زودتر دوران کرونایی به اتمام برسد و بتوانیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها استفاده کنیم. جای خالی مردم در استادیوم بسیار حس می‌شود. امیدوارم حداقل بعد از قهرمانی در آسیا در استادیوم آزادی به همراه هوادارانمان جشن بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط شجاع خلیل‌زاده با باشگاه خبری دارد یا خیر، تصریح کرد: از شرایط قراردادش اطلاعی ندارم و امیدوارم هرچه صلاح است، رخ دهد.

نعمتی درمورد پینهاد از لیگ ترکیه گفت: پیشنهاد دارم، اما چون یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم این موضوع در اختیار آن‌ها است که چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند.

محمد صادق تبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار