سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هماهنگی‌های خوبی میان فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون فوتبال انجام شده و تصمیم گرفتیم رقابت‌های لیگ برتر را به تعویق بیاندازیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با تعویق رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همه دستور العمل‌ها به فدراسیون‌های مربوطه فرستاده شده و در این بین فدراسیون فوتبال خط شکن ما در بازگشایی مسابقات ورزشی است. هماهنگی‌های خوبی میان فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. طبق صحبت‌هایی که با علی نژاد و سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) داشتیم، قرار بر این شد که از فدراسیون فوتبال بخواهیم تا مسابقات لیگ برتر فوتبال با کمی تاخیر شروع شود.

وی  ادامه داد: وزارت بهداشت با توجه به آمار‌های بالای بستری و فراز و نشیب‌های شدت بیماری کرونا در این روز‌های سخت، تصمیماتی می‌گیرد.

مسجدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به بهبود شرایط تا چند روز آینده، بتوانیم مسابقات لیگ برتر فوتبال را از ۱۶ آبان ماه آغاز کنیم. برای همه مردم و ورزشکاران آرزوی سلامتی دارم و همه ما این روز‌ها باید از دستور‌های وزارت بهداشت اطاعت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار