آنچه در روز سوم جشنواره کودک و‌نوجوان گذشت؛

«بعد از اتفاق» فیلمی که باید دید/ پرداختن به شاهنامه و کتابخوانی نقطه مثبت «سلفی با رستم»

سومین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با اکران دو فیلم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با نمایش دو فیلم «سلفی با رستم» ساخته حسین قناعت و «بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری اوره و برگزاری نشست خبری آن‌ها به پایان رسید.

امروز به نسبت دو روز قبل، تعداد بیشتری از عوامل فیلم‌ها و اهالی رسانه حضور داشتند و فیلم‌های جذاب تری روی پرده رفت.

نکته بارز «سلفی با رستم» تشویق نوجوانان برای خواندن کتاب، پرداختن به شاهنامه و شخصیت‌های داخل آن و نگاه ویژه به ابوالقاسم فردوسی بود.

فضای فیلم در لوکیشن‌هایی می‌گذشت که به لحاظ بصری زیبا و چشم نواز بودند و در بین بازیگرها، بازی رامین ناصر نصیر بیشتر به چشم می‌آمد.

این فیلم شاید با یک تدوین مجدد و حذف برخی سکانس‌ها دیدنی‌تر شود.

فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» یکی از تمیزترین و شریف‌ترین فیلم‌هایی است که طی چند سال اخیر تولید شده است، چون نگاه ویژه‌ای به بخش نوعی خاص از معلولیت آدم‌ها دارد و حس جنگیدن برای زندگی سالم و خوب را القا می‌کند.

پوریا حیدری اوره نشان داد در دومین قدم برای ساخت فیلم بلند سینمایی اش، موفق عمل کرده است به نحوی که احتمال می‌رود با این اثر به جوایز بین المللی دست پیدا کند، چون قصه فیلمش جهان شمول و انسان دوستانه و جذاب روایت می‌شود. البته پیش بینی می‌شود در کشور نیز با استقبال روبه رو شود.

گفتنی است؛ علیرضا تابش دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرتضی رزاق کریمی و ... در سومین روز این رویداد حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار