هشدار پلیس پیشگیری شهرستان زیرکوه؛

کشاورزان مراقب سرقت محصولات کشاورزی خود باشند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه از ابلاغ هشدار به کشاورزان جهت نگه داری محصولات کشاورزی در مکان‌ های امن خبر داد.

سروان برزگر رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: کشاورزان توجه بیشتری را نسبت به حفاظت از انبار ‌های نگهداری محصولات کشاورزی داشته باشند و هشدار ‌های پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

او افزود: باتوجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان زیرکوه، پلیس با اجرای طرح ‌های مختلف به طور جدی، آموزش و پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است.

سروان برزگر تصریح کرد: لازم است کشاورزان از نگهداری زرشک در فضای باز خودداری کرده و سریعا محصول خود را به انبار‌های امن انتقال دهند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه ادامه داد: تیم‌ های گشت محسوس و نامحسوس پلیس با همکاری بسیج ضمن پوشش مناطق روستایی و پیشگیری از وقوع سرقت محصولات کشاورزی، اقدامات پیشگیرانه و هشدار‌های لازم را در این زمینه به کشاورزان این شهرستان ابلاغ کرده اند.

او در ادامه ضمن اشاره به نقش مشارکت و همکاری کشاورزان با پلیس جهت پیشگیری از سرقت محصولات، بر لزوم مراقبت و استفاده از افراد معتمد و واجد شرایط در محل ‌های نگهداری زرشک (خرمن ها) تاکید و عنوان کرد: تقویت موانع فیزیکی انبار ‌های نگهداری، استفاده از دوربین ‌های مدار بسته و استفاده از ظرفیت گشت ‌های محله محور به منظور جلوگیری از سرقت برنج نقش بسیار مهمی در پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی دارد.

سروان برزگر در پایان از مردم در خواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک و تردد افراد ناشناس در محل‌ های نگهداری محصولات کشاورزی، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌ های ۱۱۰، مراتب را به پلیس اطلاع  دهند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار