کلنگ احداث مرکز آموزش چهار گردانه در بافق به زمین زده شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کلنگ احداث مرکز آموزش چهار گردانه بافق در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در حاشیه کلنگ زنی مرکز آموزشی چهار گردانه فرماندهی انتظامی بافق، گفت: این مرکز در قالب ۱۶ گروهان و با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر احداث می‌شود.

او با بیان اینکه مرکز آموزشی چهار گردانه شهرستان بافق به مساحت ۷۲ هکتار و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در مدت دو سال احداث می‌شود، افزود: این مرکز با اشتغال زایی ۳۰۰ نفر و اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، با همکاری بخش خصوصی و دولتی احداث می شود که  گامی بزرگی برای تحقق ثبات امنیتی در استان یزد به حساب می آید.

فرمانده انتظامی استان یزد به مزیت‌های بهره برداری از این پروژه اشاره کرد و گفت: رونق اقتصادی شهرستان بافق، جبران کمبود نیروی انسانی استان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای استان‌های همجوار از مزیت‌های راه اندازی این مرکز است.

بهدانی فرد ادامه داد: مراحل ساخت بخشی از این پروژه شامل حصار کشی و ساختمان سازی با همکاری فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق است.

سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق هم در این باره گفت: این مرکز می‌تواند آرامش نسبی را برای شهرستان بافق به ارمغان آورد.

او اظهار داشت: این مرکز در حوزه مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری می‌تواند بافق را با شناسنامه و کارنامه بسیار بهتری معرفی کند.

فرماندار بافق ادامه داد: بافق با وجود مرکز چهار گردانه، رتبه اول را در حوزه امنیت سرمایه گذاری در استان کسب می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار