در پی ابتلا به کرونا:

امام جمعه اردبیل امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که از چند روز پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود با بهبودی نسبی امروز از بیمارستان مرخص و برای طی دوران نقاهت در منزل استراحت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از بهبودی حال آیت الله سید حسن عاملی که مبتلا به ویروس کرونا شده بود خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

بدین وسیله به اطلاع هم وطنان عزیز می‌رساند اخیراً با ابتلاء نماینده ولی فقیه در استان اردبیل حضرت آیت الله عاملی به ویروس منحوس کورونا وی چندین روز تحت مداوای کادر درمانی حاذق بیمارستان امام خمینی اردبیل قرار گرفتند.

امروز با رفع خطر و در آستانه ترخیص از بیمارستان و طی نقاهت در منزل بر خود لازم می‌دانیم صمیمانه از مراحم و الطاف همه عزیزان مخصوصاً هم وطنان عزیز که بار مسئولیت را مضاعف کردند، صمیمانه و با تمام احساس تشکر نمائیم.

از خداوند رحمان و رحیم متوسل به تمام اسماً حسنی و به اولیا مقرب می‌خواهیم ملت ما را از این بیماری مصون و به تمام بیماران مخصوصاً به بیماران کورونایی شفاء عاجل مرحمت فرموده این بلاء ویرانگر را از کره خاکی مخصوصاً کشور ما ریشه کن فرماید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.