۲ زمین چمن مصنوعی در چابهار و کنارک افتتاح شد

۲ زمین چمن مصنوعی با مشارکت منطقه آزادچابهار، اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان و دهیاران در روستاهای برسر کنارک و وشنام شهداد چابهار با حضور فرمانداران و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

ادهم کرد  مدیرکل تربیت بدنی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: هر کدام از زمین های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای برسرکنارک و وشنام شهداد چابهار با زیربنای یکهزار و ۳۵۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار، فرمانداری کنارک وچابهار و اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته شده است.

ادهم کرد افزود: مشارکت منطقه آزاد در پروژه های ورزشی قابل تقدیر و ستودنی است و این امر می تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

او  افزود: پروژه های ورزشی بویژه زمین های چمن مصنوعی و خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار