بررسی شیوه برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه ۳۰ مهرماه برگزار شد.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر درباره چگونگی بخش بین الملل جشنواره با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا گفت و گو شد.

محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی در این جلسه خلاصه‌ای از وضعیت جشنواره ارائه کرده و گفت: فراخوان بخش‌های رقابتی و غیررقابتی که با نظر اعضای محترم شورا و دبیر جشنواره تدوین شد، اطلاع رسانی شد.

او ادامه داد: در تاریخ اول آبان ماه نیز سایت آماده ثبت اطلاعات شرکت کنندگان خواهد بود، متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه فرصت ثبت اطلاعات خود در این سامانه را دارند و بعد از این تاریخ تمامی آثار ارسالی ثبت شده بررسی خواهند شد.

اردوان جعفریان مدیر کمیته بین‌الملل سی و ششمین جشنواره که در این جلسه حاضر بود، گزارشی از روند فعالیت بخش بین‌الملل ارائه کرد و گفت: با تجربه سال گذشته و با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا در جهان امسال مطالعات و بررسی‌هایی برای چگونگی حضور گروه‌های بین الملل در جشنواره انجام شده است و پس از نهایی شدن تعامل و گفتگوها، وضعیت بخش بین الملل برای جشنواره امسال مشخص می‌شود.

مجید کیانی، محمد سریر، حسن ریاحی، شاهین فرهت، نادر مشایخی و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره جشنواره هستند و حسن ریاحی دبیر سی و ششمین دوره جشنواره است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار