شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در آبادان

مدیر شبکه آب و فاضلاب آبادان گفت: بیش از ۱۳ هزار انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان شناسایی شده است که ضمن آلودگی آب در کاهش کمی آن در شبکه نیز تاثیرگذار هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مصطفی مهرانفر مدیر شبکه آب و فاضلاب آبادان روزچهارشنبه انشعابات غیرمجاز را مهم‌ترین عامل هدررفت آب در این آبادان دانست و گفت: نبود تعادل فشار در شبکه توزیع به علت غیربرنامه‌ای بودن انشعابات، احتمال نشت آلاینده‌ها و ایجاد آلودگی در شبکه هنگام افت فشار و اتصال مجدد از مشکلات انشعاب‌های غیرمجاز است.

او استفاده بیش از حداستاندارد و نیاز از آب به علت عدم اندازه‌گیری، پرداخت نکردن آب‌بها، تشدید نشت از این انشعابات و نصب غیر اصولی آن را از جمله مشکلات انشعابات غیرمجاز دانست.

مدیر شبکه آبفا آبادان افزود: افرادی که دارای انشعاب غیرمجاز آب هستند با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهرهای آبادان، چوئبده و اروندکنار ، تقاضای اشتراک قانونی کنند تا علاوه بر بخشودگی جرایم انشعابات غیرمجاز، هزینه حق انشعاب را نیز بصورت اقساط پرداخت نمایند.

مهرانفر بیان کرد: در صورت مراجعه نکردن این مشترکین، علاوه بر جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز و اخذ جریمه، اشخاص متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.