پیام‌های دریافتی در سی‌ام مهرماه؛

از نبود قرص مادوپار 250 در داروخانه‌ها تا عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پرواز‌ها

پیام‌های رسیده در تاریخ سی‌ام مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


احراز محل سکونت توسط مرکز شماره گزاری الغدیر
باسلام امروز جهت احراز محل سکونت به مرکز شماره گزاری الغدیر مراجعه کردم، از قبل وقت اینترنتی گرفته بودم، مرکز خیلی بی‌نظم و به هیچ عنوان فاصله‌گذاری اجتماعی انجام نمی‌شد و کسی که وقت برای ساعت یک داشت باید یک ساعت معطل می‌شد بدون فاصله‌گذاری، بنده شروع به فیلم‌برداری برای گروه شما کردم تا برای شما ارسال کنم، از حفاظت شماره گذاری به دستور رئیس مرکز گوشی من به مدت یک ساعت توقیف شد و تهدید به مراجع قضایی شدم، بعد از رایزنی و تعهد گوشی بنده تحویل شد.



پرستاران بخش کرونای بیمارستان شهید رجایی شهرستان فریدن استان اصفهان
پرستاران بیمارستان شهید رجایی داران در بخش کرونا با همان لباس‌های آلوده در محوطه و بخش‌های دیگر مثل اورژانس که بیماران غیر کرونایی نشسته‌اند تردد می‌کنند. این‌ها با چه منطقی مدافع سلامت هستند. در بخش‌ای سیو این بیمارستان که شبیه همه چیز هست به جز آسی یو تخت‌ها در کنار یکدیگر و بیماران کرونایی را بستری می‌کنند چنانچه بیماری هم به دلیل خاص دیگری غیر از کرونا نیاز به بستری در این بخش داشته باشد در بین این بیماران بستری شده و یا پرستاران با همان لباس‌ها از آن بیماران هم، مثلاً مراقبت می‌کنند و آن‌ها را نیز به این ویروس آلوده می‌کنند. این افراد چگونه مدافع سلامت هستند؟ و وقتی هم که کسی اعتراض می‌کنند با برخورد ناجور رئیس بیمارستان و پرستاران مواجه می‌شود.


 

حقوق معلمین حق‌التدریس
با توجه به اینکه دولت اعلام کرد حقوق معلمین حق التدریس زیر حداقل حقوق (۲۸۰۰) نخواهند بود، اما باز هم حقوق این قشر زیر دو میلیون هست و با توجه به بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه حقوق شهریورماه رو هم دریافت نکرده اند.


 

قطع مشترکین گاز در یاسوج به علت پرداخت قبض
مأموران شرکت گاز یاسوج بدون ماسک به درب منازل آمدن و خانواده‌ها رو به علت عدم پرداخت قبض بها تهدید به قطع گاز مشترک می‌کند و مردم رو مجبور به پرداخت از طریق کارت‌خوان می‌کنند. روستای سرآبتاوه قبوضی در حدود ۲۰۰ هزار به بالا



عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پرواز‌ها
در تاریخ ۲۷/۰۷/۹۹ و در تاریخ ۲۹/۰۷/۹۹ از تهران به مقصد سیرجان و از سیرجان به مقصد تهران با هواپیمای ماهان پرواز از سوی شرکت تهیه شده بود که امکان انصراف از آن هم مقدور نبود. در داخل فرودگاه با آن حجم مسافر فاصله‌گذاری اجتماعی کاملاً رعایت شده بود، اما در حین سوارشدن به پرواز هیچ‌گونه فاصله‌گذاری رعایت نشد، تب سنجی انجام نشد و بدتر از همه اینکه در داخل هواپیما همه کنار هم نشسته بودیم. بدون هیچ فاصله‌ی اجتماعی. چه در پرواز رفت که با ظرفیت کامل پرواز انجام شد و چه در پرواز برگشت. خنده‌دار است که در سالن انتظار به آن بزرگی باید فاصله اجتماعی رعایت گردد، اما در پرواز داخل هواپیما نه. خنده‌دار است که در اوج شیوع کرونا باز هم هواپیمایی ماهان می‌درخشد در انتقال و جابجایی ویروس. حفظ جان نان می‌خواهد و حفظ نان فرمانبرداری از کارفرما. خواهشا شما صدا ما باشین حداقل



قرص مادوپار ۲۵۰
سلام چرا قرص مادوپار ۲۵۰ که مربوط به بیماری پاریکسون هست در داروخانه گیر نمی‌یاد قرص ایرانیش هم اصلاً اثر نداره و مادرم لرزش دست پاش زیاد شده تو رو خدا پیگیری کنید.


 

نبود پکیج دیواری
چند ماهه که پکیج دیواری موجود نیست. در نمایندگی‌ها نیست اگرم باشه با قیمت‌های خیلی بالا و بدون گارانتی ارائه میشه. لطفاً این مورد رو بررسی کنید.


 

تأخیر در تحویل خودرو
پس از تکمیل وجه خودرو در زمان تحویل خودرو موعد تحویل ۳۰ روز خودروساز اعلام می‌کنید، ولی الآن با گذشت ۵ ماه تأخیر در تحویل خودرو پاسخگوی این مشکل نیست و بعد از پیگیری اعلام می‌کند خودرو موردنظر کمبود قطعه داره و تا آخر سال هم فاکتور نمی‌شد. خودرو موردنظر ساینا پلاس شرکت سایپا که با پشتیبانی مرکز هم تماس بگیرید همین مطلب رو تائید می‌کنند.



وام ساخت خانه بنیاد مسکن
سلام. وام ساخت مسکن شهری کی پرداخت می‌شه. چرا سایت بسته شده. هوا داره سرد میشه، ولی هیچ پولی هنوز پرداخت نشده با تشکر


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار