استاندار خوزستان:

مظهر حاکمیت هر حکومتی در پلیس آن تعریف شده است

شریعتی گفت: مظهر حاکمیت هر حکومتی در پلیس آن تعریف شده است، نیرو‌های نظامی و امنیتی کار مهم و حیاتی و ارزشمند حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  گفت: مظهر حاکمیت هر حکومتی در پلیس آن تعریف شده است، نیرو‌های نظامی و امنیتی کار مهم و حیاتی و ارزشمند حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارند که در مواقع بحران و در مرز‌ها حضور دارند، اما نیرو‌های انتظامی مظهر حاکمیت هستند چرا که در هر زمانی اعم از آرامش و عادی و غیر عادی کماکان حظور دارند و اعمال قانون و حاکمیت در شهر‌ها از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود.

او بیان داشت: طی جلسه‌ای که داشتیم در جریان برنامه‌های آتی نیروی انتظامی و مباحث مورد توجه مردم استان در رابطه با حفظ امنیت استان و مشکلاتی که فرا روی پلیس است قرار گرفته ام و موارد مذکور به بحث گذاشته شد.

شریعتی افزود: ممکن است مردم فرصت صحبت و دیدار با استاندار یا رئیس جمهور کشور خود را پیدا نکنند، اما نیروی انتظامی هر روز و هر لحظه در دسترس آن‌ها است و با آن سر و کار دارند که این نشان دهنده نمود مظهر کارکرد دولت و نظام جامعه در نیروی انتظامی است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: نوع نگاه مردم نسبت به حاکمیت ارتباط مستقیمی با نوع رفتار نماد حاکمیت در جامعه خواهد داشت و نیروی انتظامی که نماد حکومت در یک جامعه است با نوع رفتار، عملکرد و کارکرد خود در آن جامعه تعیین کننده نوع نگاه مردم نسبت به حکومت می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با فرماندهی جدید نیروی انتظامی که از فرزندان همین استان است و مراتب ارتقاء را پله به پله طی کرده بتوانیم شرایط استان را بهبود بخشیدم و با تکمیل زحماتی که در گذشته کشیده شده در مسیر رضایتمندی مردم عزیز استان که رضایتمندی خداوند بزرگ را در پی دارد گام برداشته و کوشا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.