فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت پایدار در مرز‌ها برقرار است/ با اخلالگران اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کنیم

سردار گودرزی گفت: فرزندان این سرزمین با بهره‌مندی از تجهیزات نظامی تولید داخل، امنیتی پایدار و ثابت در مرز‌ها ایجاد کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وجود بیش از هشت هزار کیلومتر مرز آبی و خشکی در کشور گفت: مرز‌های طولانی در کشور داریم هم مرز‌های دریایی، هم رودخانه‌ای و هم خشکی و کوهستانی، که مرزبانان ما در شرایط آب و هوایی متفاوت و دشوارهای گوناگون با اقتدار و صلابت از آن‌ها حفاظت می‌‎کنند.

او افزود: شجاعتی را که امروز در جوانان مرزبان به وضوح می‌بینیم یادآور رشادت و شجاعت رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: فرزندان این سرزمین با چشمان همیشه بیدار خود و با بهره‌مندی از تجهیزات نظامی که به دست توانمند نیرو‌های داخلی ساخته شده است، امنیتی پایدار و ثابت در مرز‌ها ایجاد کرده‌اند.

گودرزی ادامه داد: مرزبانان افتخار می‌کنند که حافظان حدود و ثغور و کیان کشور هستند.


بیشتر بخوانید


او مبارزه با قاچاق را یکی از ماموریت‌های مهم مرزبانی دانست و گفت: اجازه نمی‌دهیم سودجویان با قاچاق کالا به تولید و اقتصاد کشورضربه بزنند و مبارزه ما با قاچاق چه قاچاق مواد مخدر و کالای ممنوعه باشد چه کالا‌هایی که باعث اخلال در نظام اقتصادی می‌شود، بی امان است و ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر به ترازیت این مواد از طریق دریا رو آورده‌اند، افزود: مرزبانی در چندین ماه گذشته توانسته قریب به ۷۰ تن مواد مخدر را کشف و ضبط کند و از طریق دریا نیز دلاور مردان عرصه دریابانی توانسته‌اند بیش از ۴ محموله ۲ تنی مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

گودرزی به افزایش ۱۴ برابری کشف دام قاچاق هم اشاره کرد و گفت: قاطعانه در برابر کسانی که ساماندهی شده دست به قاچاق کالا و اخلال در اقتصاد کشور می‌زنند ایستاده‌ایم و به کسانی که برای امرار معاش و زندگی خود مقداری کالا وارد کشور می‌کنند، کاری نداریم.

او، شعار ششمین روز از هفته ناجا را مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان، عنوان کرد و ادامه داد: استان بوشهر یکی از استان‌های راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و بدلیل وجود دریا بیشترین تبادل کالا بین کشور‌های همسایه را دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: پنجشنبه (اول آبان) به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی نظیر رزمایش امنیت و آرامش، الحاق ۴ فروند شناور (حیدر) به ناوگان شناوری مرزبانی استان بوشهر و دیدار با مرزنشینان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.