آشناگر گفت: بنا بر درخواست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا محدودیت های جدید کرونایی از ۲ آبان تا ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سراسر استان سمنان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان و رئیس ستادمدیریت مقابله با کرونا در استان گفت: محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه هاست و فعالیت حضوری در این مراکز در مدت اعلام شده ممنوع می‌باشد.
او اضافه کرد: بر این اساس فعالیت تمامی استخر‌های سرپوشیده، سینما‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها نیز در تاریخ اعلام شده هیچ گونه فعالیتی نداشته و تعطیل می‌باشند.

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

آشناگر گفت: در مدت ذکر شده تمامی کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی و استخر‌های سرپوشیده تعطیل و نماز جمعه نیز در هیچ یک از شهر‌های استان برگزار نخواهد شد.

 
انتهای پیام / گ
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.