در بسته حوادث پنجشنبه یکم آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در ماهشهر

حوادث امروز پنجشنبه یکم آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه یکم آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 ۲ سارق حرفه‌ای در ماهشهر دستگیری شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: با هدف  ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر  در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار  را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از این متهم کشف و ضبط شد.

كشف قاچاق احشام در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرماندهی انتظامی دشت آزادگان گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی با کار اطلاعات سه دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۲۴ راس گاو میش قاچاق کشف و خودرو‌های توقیفی به پارکینگ انتقال داده شدند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۵ نفر متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده دشت آزادگان در خاتمه با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.