تشکیل ۱۵۸ فقره پرونده تخلفاتی برای واحد‌های تولید و عرضه ماسک در آذربایجان شرقی

 سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت ماهه امسال یک هزار و ۲۶۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و صنفی عرضه کننده ماسک انجام شده و برای واحد‌های متخلف ۱۵۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

تشکیل ۱۵۸ فقره پرونده تخلفاتی برای واحد‌های تولید و عرضه ماسک در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات نظارتی بر تولید و توزیع ماسک در هفت ماهه امسال گفت: برای واحد‌های متخلف ۸۲ میلیارد ریال جریمه تعیین شده و به مراجع رسیدگی کننده معرفی شده اند.

او همچنین از کشف انواع مواد ضد عفونی کننده خبر داد و گفت: در جریان نظارت و بازرسی‌های انجام شده ۴۹۲ لیتر و ۳۱۳ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۴ هزار و ۶۴۸ عدد پد ضد عفونی کننده کشف شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر تداوم گشت‌های مشترک نظارتی با سایر دستگاه‌های متولی تاکید کرد و افزود: تعداد ۵۸۱ هزار و ۷۰۱عدد انواع ماسک به علت تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کشف شد.

او گفت: امسال همچنین یک هزار و ۸۷۰ لیتر الکل سفید و یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۱۰ عدد دستکش لاتکس در این استان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.