دستگیری ۱۳ عضو یک شرکت هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری ۱۳ عضو یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و اطمینان از فعالیت یک مرکز کاریابی تحت عنوان شرکت هرمی در رامسر و گرفتار شدن تعدادی از جوانان غیر بومی در این شرکت هرمی، با هماهنگی مقام قضائی ۱۳ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل مورد نظر تعداد زیادی جزوات آموزشی نیز کشف شد.

سرهنگ قیصری گفت: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود اذعان داشتند که از طریق دوستان خود به بهانه کاریابی وارد این شرکت شده اند و از آن‌ها به بهانه سرمایه گذاری در شرکت‌های خارجی مبالغی دریافت کرده و به حساب لیدر‌های شرکت واریز کرده اند.

رییس پلیس شهرستان رامسر با بیان این که متهمان با صدور قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند به خانواده‌ها هشدار داد: هرگونه استخدام در سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می‌شود، پس در صورت تماس در مورد استخدام در این سازمان‌ها و وسوسه و دعوت فرزند شما به فعالیت در یک شرکت نامعتبر و بی نام و نشان به موضوع شک کرده و مانع پاسخ مثبت وی به این دعوت شوید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.