اختصاص ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴ واحد آلاینده محیط زیست در اردبیل

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴ واحد آلاینده محیط زیست در سطح استان اردبیل اختصاص یافته است.

سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس پیگیری‌های اداره کل محیط زیست اردبیل بر مبنای بند (ن) تبصره (و) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور از محل اعتبارات صندوق ملی محیط زیست برای ۴ واحد آلاینده محیط زیست استان اردبیل ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شد.

او افزود: با اختصاص این تسهیلات به واحد‌های آلاینده می‌توانند با دریافت این تسهیلات فعالیت خود را در قالب یک فعالیت پاک و عاری از هر گونه آلودگی محیط زیستی داشته باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: در سطح استان اردبیل ۱۶ واحد آلاینده شناسایی شده که تلاش بر این است با هماهنگی صندوق ملی محیط زیست همه این ۱۶ واحد آلاینده از این تسهیلات استفاده کنند تا در راه پاک شدن فعالیت زیست محیطی این واحد‌ها اقدام و مصرف شود.

شهند اظهار داشت: از ۱۶ صنعت آلاینده استان اردبیل در دوره دوم امسال، ۵ واحد به دلیل ایجاد آلودگی هوا و ۱۱ واحد دیگر نیز به خاطر مشکلات ناشی از عدم مدیریت فاضلاب تولیدی که منجر به آلودگی محیط زیست می‌گردید، در فهرست صنایع آلاینده استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.