مرزبانان چشم بیدار نظام اسلامی هستند

فرماندار قصرشیرین گفت: اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح شامل نظامی، مرزبانی و امنیتی در ۱۸۶کیلومتر مرز‌های این شهرستان باعث ایجاد امنیت پایدار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین  روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده هنگ مرزی در محل ساختمان هنگ مرزی قصرشیرین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با تجلیل از حافظان نظم و امنیت، گفت: مرزبانان چشم بیدار نظام اسلامی هستند که شبانه‌روز برای حراست از مرز‌ها تلاش می‌کنند.

او اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی با هوشیاری کامل هرگونه تحرکی را رصد کرده و در مقابله با قاچاق نیز تلاش‌های ارزنده‌ای داشته‌اند که با وجود گستردگی نوار مرز شاهد کاهش قاچاق هستیم.

فرماندار قصرشیرین گفت: توسعه و پیشرفت در سایه امنیت ایجاد می‌شود که با وجود امنیت بسیار خوبی که اکنون در قصرشیرین وجود دارد شاهد فعالیت‌های اقتصادی برای رونق کشور هستیم.

رئیس دادگستری قصرشیرین نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های ارزنده مرزبانان و تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: هنگ مرزی این شهرستان تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با دستگاه قضا و شورای تامین دارد.

فریبرز جلیلیان افزود: برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان قصرشیرین و نوار مرزی تعامل مجموعه همه دستگاه‌ها نیاز است و اکنون نیز رضایتمندی خوبی از هنگ مرزی در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار