رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

سیره شهداء بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی

حجت الاسلام شعبانعلی گفت: سیره شهداء بهترین معیار برای تحقق و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام درمراسم غبار روبی و عطر افشانی شهید گمنام آرامیده درستاد انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا، راز جاودانگی شهدا را عشق به ارزش الهی، آزادی و کرامت انسانی دانست و گفت: شهدا با عشق به خداوند راه سعادت اخروی را در پیش گرفته و با نثار جان خود در مسیر ارزش‌های الهی از اسلام و انقلاب حراست و پاسداری کردند.

او سیره شهداء را بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت :  شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند و حالا وظیفه ماست که این امنیت را حفظ و پاسداری نماییم.

حجت الاسلام شعبانعلی با اشاره به اینکه استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای والا مقام کشور اسلامیمان می‌باشد، و ادامه داد: روحیه شهادت طلبی، ایثار و از جان گذشتگی از باور‌های دینی و اعتقادات قلبی انسان‌های پاک و خدایی نشات می‌گیرد و تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

او در پایان تصریح کرد :امروز همه باهم عهد می‌بندیم که ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران باشیم و اهداف آن‌ها را ادامه بدهیم و به درستی این افراد کسانی بودند که راه حق از باطل را به بهترین نحوه تشخیص دادند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.