پیامک‌های دریافتی یکم آبان ماه؛

از گلایه نیروهای خدماتی آموزش و پرورش برای استخدام تا سردرگمی فروشندگان سهام عدالت

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم آبان ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۹۵۸....۹۲۱: چرا بانک‌ها برای وام ودیعه مسکن برخلاف دستور بانک مرکزی و وزیر اقتصاد عمل می‌کنند و هر شعبه به طور سلیقه ایی با متقاضیان رفتار می‌کنند که شرایط را برای اخذ وام سخت‌تر می‌کنند.


۰۵۹۷....۹۱۷:آموزش و پرورش هنوز کلی نیرو می‌خواهد به جای اینکه نهضتی و سرباز معلم رسمی کنند آن هم با سن بالا یک فکری به ما کنند که پارسال فقط به خاطر سن پذیرفته نشدیم.


۰۵۹۷....۹۱۷: با عرض سلام و احترام. می‌شود یک راهی هم برای آن‌هایی که سال ۹۸به دلیل چند روز افزایش سن نتوانستند بردند به دانشگاه فرهنگیان امسال باز بشه امسال سن افزایش پیدا کرد حق ما است که پارسال فقط به خاطر سن نتوانستیم برویم.


۹۲۱۷....۹۱۸:چرا رتبه بندی فرهنگیان نزدیک ۸ سال است می‌گویند اول مهرماه اجرا می‌شود، ولی خبری نیست لطف کنید پیگیری کنید.


۹۷۹۸....۹۳۸: سلام خسته نباشید. چرا کسی نیست به مشکلات مردم رسیدگی کند. بهمن پارسال پیش فروش کوییک از سایپا برنده شدم تحویل مهر ۹۹بود بود، ولی تا الان هیچ خبری نیست حتی دعوت نامه هم نفرستادند. چرا کسی رسیدگی نمی‌کند.


۴۱۳۵....۹۱۶:سلام. خواهش می‌کنم پیگیر این موضوع باشید که وقتی کلاس‌های مدرسه تشکیل نمی‌شوند معلم‌ها باید بروند سرکلاس. مگه همون درس رو نمی‌شود سرکلاس داد. ممنون می‌شم پیگیری کنید.


۳۸۵۵....۹۱۲: باسلام لطفا پیگیری بفرمایید شرکت کرمان موتور تحویل خودرو تیر ماه ۹۹ را تا الان که برج ۸ انجام نداده باتشکر


۵۲۵۵....۹۱۵: واقعا جای بسیار تأسف است که چراباتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ونیز سندتحول این همه نیروی خارج از ضوابط با عناوین مختلف نهضتی، حق التدریس و امثالهم به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند درحالی که رتبه‌های تک رقمی ودورقمی نمی‌توانند به دلیل نبود سهمیه جذب آموزش و پرورش شوند.


۳۳۸۲....۹۳۶:ضمن سلام و عرض ادب سوال بفرمائید که حقوق مستمری بگیران درحد۲۰۰هزاراضافه شده وبه۳میلیون رسیده. چراتبلیغ کردن که زیر ۴میلیون حقوق ندارند. آیا این همسان سازی هست. پیگیری کنید.


۲۰۶۶....۹۹۰: با سلام چرا در مورد افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش وپرورش هیچ گونه اقدامی نمی‌شود مگر ما جز، آموزش وپرورش نیستیم آقای وزیر محترم ما را دریاب با تشکر


۶۳۰۴....۹۱۵: با سلام. خدمت شما. لطفا به داد ما حواله دار‌های پاییز شرکت ایران خودروبرسید. شرکت ایران خودرو برای پرسنل خود حواله‌های آبان و آذر را به قیمت قبل فرستاده، ولی برای مردم عادی قراره قیمت را افزایش بده. خواهش می‌کنم پیگیری کنید


۱۷۵۵....۹۱۴: سلام چرا دولت در جذب نیرو‌های حق التدریس در آمورش وپرورش به سن افراد ورشته تحصیلی آن‌ها توجه نکرده و حتی آن‌ها را بدون گزینش جذب کرده اند بعد مراحل گرینش را طی می‌کنند که کاملا غیر منطقی وغیر قانونی است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۷:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
سلام با تشکر ازپی گیری گزارش مخاطبان
آخرین اخبار