مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

نوسازی مدارس از مهمترین برنامه‌ها برای برقرای عدالت آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: احداث، توسعه و نوسازی مدارس از مهمترین برنامه‌ها برای برقرای عدالت آموزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هدف سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش در یک راستا و برای ارائه آموزش بهتر به دانش‌آموزان و رعایت عدالت آموزشی است.

او افزود: احداث، توسعه و نوسازی مدارس از مهمترین برنامه‌ها برای برقرای عدالت آموزشی است که در توسعه و تجهیز مدارس در مناطق دور افتاده و کمتر توسعه یافته باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: برای دست یافتن به برنامه عدالت آموزشی باید همه دانش‌آموزان در یک فضای آموزشی مناسب قرار گیرند که برای توسعه این فضا‌های آموزشی به حمایت خیران نیاز است.

او ادامه داد: برای توسعه مدارس و در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان ۸۹ پروژه برای این اداره کل تعریف شد که از این تعداد ۲۷ پروژه تکمیل و واگذار شده و مابقی در حال تکمیل هستند.

قائدامینی گفت: تاکنون در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ۲۷ طرح با ۱۵۵ کلاس درس و ۲۰ هزار مترمربع زیربنا تکمیل و بهره برداری شده است.

او افزود: تا پایان پارسال ۴۵۰ میلیارد ریال برای اجرای ۸۹ طرح در این اداره کل هزینه شده و پیش بینی می‌شود مابقی طرح‌ها تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

قائدامینی به اجرای عملیات ساخت و نوسازی یکهزار و ۶۵۰ باب مدرسه از سال ۹۴ تاکنون اشاره و اضافه کرد: اجرای طرح‌های مدرسه سازی با کمک خیران و همچنین برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی انجام شده است.

او ادامه داد: در دو سال گذشته ۵۰ تفاهم نامه خیری برای اجرای طرح‌های مدرسه سازی در استان منعقد شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.