فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم منتشر شد

فراخوان ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از سوی سازمان بسیج رسانه قم منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سازمان بسیج رسانه استان قم با هدف ارتقاء کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای و حمایت از تولیدات متناسب با نیاز‌های روز جامعه و انقلاب اسلامی فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را منتشر کرد.

این جشنواره که با همکاری مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و جامعه رسانه‌ای استان برگزار می‌شود،  در دو بخش، شامل بخش اصلی در قالب های: خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش‌های ویدئویی (ژورنالیسم تلویزیونی)، عکس نوشت و کاریکاتور و نیز بخش ویژه که در قالب گزارش مکتوب (متن) خواهد بود.

همچنین عناوین و محور‌های آثار در بخش اصلی شامل اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، روایت ایثار و جهاد شهدا و رزمندگان استان قم، بحران کرونا و عقلانیت دینی و آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله آن است.

محور‌های بخش ویژه نیز شامل هویت شهری و اخلاق شهروندی با ریز موضوعات تفصیلی است که شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند صرفا در قالب گزارش آثار خود را ارسال کنند.


علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت اطلاع بیشتر از جزئیات این فراخوان به درگاه جشنواره در پیام رسان‌های ایتا، سروش و تلگرام به آدرس @brqom_ir مراجعه یا با شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۲۵۹ در فضای مجازی ارتباط برقرار کنند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذرماه سال ۹۹ اعلام شده است و  آثار ارسالی باید از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشد.

گفتنی است آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم ۲۹ مهرماه با حضور دست اندرکاران در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که به علت شرایط شیوع ویروس کرونا بدون حضور مدعوین و خبرنگاران برگزار شد از پوستر جشنواره با حضور پدر شهید ایمانی از شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار