صدور احکام قضایی برای افراد درگیر در ماجرای درگیری خانوادگی

فرماندار آبادان گفت: احکام قضایی برای افراد درگیر در ماجرای درگیری خانوادگی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار آبادان در خصوص پرونده قضایی نزاع در منطقه بریم گفت:این موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده و هیچ مسئله ی امنیتی را به دنبال نداشته است.

او با بیان اینکه عده ای معلوم الحال به دنبال سود بردن از این ماجرا به نفع خود هستند افزود: اقدامات لازم در این باره به محض اطلاع از آن انجام گرفته و احکام قضایی برای افراد درگیر در این ماجرا صادر شده است.

موسوی  با اشاره به اینکه موضوع همچنان در حال پیگیری است ادامه داد: مردم نباید تحت تاثیر موج سواری رسانه های خارجی قرار گیرند.

پیش از این سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرده بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

 او گفته بود در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب‌خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه‌حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری داده شد.

 ساعتی پیش ویدئویی از صورت خون‌آلود دختری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نقش بر زمین شده است و چند نفر وی را دوره کرده‌اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.